۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۳, پنجشنبه

موسوی شبکه ماهواره ای راه می اندازد?!!!

ميرحسين موسوي از سران فتنه 88 روز گذشته در ديدار با خانواده برخي متهمين و محکومين حوادث پس ا زانتخابات سال گذشته از راه اندازي يک شبکه ماهواره اي خبر داده است!

به گزارش جوان آنلاين ميرحسين موسوي در پاسخ به يکي از مادرانِ متهمين فتنه 88 که خواستار تاسيس يک شبکه تلويزيوني يا يک رسانه متعلق به جنبش شد، اظهار داشت:"همه در اين مورد بايد تلاش و کمک کنند و ما در فکر اين مهم هستيم."

شنيده هاي خبرنگار جوان آنلاين حاکي از آن است که يکي از دلايل حضور ابوالفضل فاتح، رييس کميته رسانه ستاد مير حسين موسوي درانتخابات 88 د رانگستان پيگيري همين موضوع است.

رييس کميته رسانه ستاد موسوي ازمدتها پيش و پس ازخروج ازايران ماموريت يافته در مذاکره با برخي اپوزيسيون از جمله محسن مخملباف و محسن سازگارا راه‌اندازي يك شبكه تلويزيوني ماهواره‏ايي را مورد ارزيابي و مطالعه قرار دهد.

گفتني است ابوالفضل فاتح، چهارم تير88 به دليل همکاري ستاد موسوي در اغتشاشات بعد از انتخابات و براي روشن شدن برخي موارد در اين خصوص، ممنوع الخروج شده بود که در نهايت با فشار برخي به دستگاه قضايي در 14 تير 88ايران را به مقصد انگليس ترک کرد.

گفتني است بر اساس اطلاعات موجود فاتح در مقطع دکتري علوم ارتباطات يکي از دانشگاه‏هاي انگليس مشغول تحصيل است و مخارج وي به همراه حقوق ماهانه ثابت توسط جهاد دانشگاهي تامين مي‏شود.
لازم به ذکر است درايام انتخابات سال گذشته و اغتشاشات پس از آن دو تلويزيون بي بي سي فارسي و شبکه صداي آمريکا کاملا در خدمت کانديداهاي جريان فتنه بودند تا جاييکه در ستاد يکي از همين کانديداها استوديو ساخت و ارسال برنامه براي يکي از اين شبکه ها کشف شده بود!اين موارد غير از سرويس دهي شبکه هاي ضدانقلابي لس آنجلس نشين به اين افراد ميباشد.حال چرا آقاي موسوي با اين همه شبکه باز هم م يخواهد يک شبکه ماهواره اي ديگر راه بياندازد جاي سوال دارد؟!