۱۳۸۹ خرداد ۲۰, پنجشنبه

لغو یکجانبه و دیرهنگام راهپیمایی 22 خرداد توسط کروبی و میرحسین موسوی


مهدی کروبی و میرحسین موسوی در یک بیانیه ی مشترک اعلام کردند که راهیمایی 22 خرداد را بنا به دلایلی که در بیانیه ی خود اعلام کردند. در متن این بینانیه شدیدا به دولت حمله شد. تعداد افراد جنبش سبز را بر خلاف آمار موجود و نظرسنجی ها زیاد توصیف کردند. همچنین آنها گفتند دلیل لغو دیرهنگام راهپیمایی 22 خرداد فقط به دلیل نبود امنینت اعلام کردند.
«با عنایت به گزارش نمایندگان احزاب اصلاح‌طلب و نیز جهت حفظ جان و مال مردم اعلام می‌داریم که راه‌پیمائی پیش‌بینی شده برگزار نخواهد شد.»
جنبش تحلیل نرفته است

موسوی و کروبی، ادعاهای صدا و سیما و رسانه‌های حامی دولت را در زمینه تحلیل رفتن نیروهای جنبش اعتراضی مردم ایران رد کردند و نوشتند:«خود دست‌اندرکاران و سیاست‌گذاران بیش از هرکس به این نکته واقف‌اند که جنبش زنده است و افتخار واقعی از آن کسانی است که علیرغم همه تهدیدها و مخاطرات، ناامنی‌ها و آگاهی از عواقب احتمالی مالی و جانی، هنوز از اعتراض به‌حقشان دست نکشیده‌اند و حتی یک اعلام حضور کوچکشان، وحشت بر سرتاپای سرکوبگران می‌اندازد و لشگرکشی همه‌جانبه انتظامی و امنیتی را به دنبال می‌آورد.

اما آمارها در سایتهای گوناگون نشان می دهد مردم از هرگونه راهپیمایی اجتناب می کنند و تنها عمل به قانون را راه چاره می دانند.

با این حال باید منتظر آینده بود.......................

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
آخر من نفهمیدم ای جنبش سبزیا دنبال چین؟!!!
اگه می خوان به قول خودشون انقلاب کنن یا نظام رو عوض کنن !!!!! که زهی خیال باطل
اینا لابد یه نظام بهتر سراغ دارند به ما هم بگن شاید سبز شدیم

ارسال یک نظر

سلام دوست گرامی
نظرات شما هرچند نظر مخالف نیز محترم است پس شجاع باشید نظرتان را بگویید.