۱۳۸۹ خرداد ۱۲, چهارشنبه

گوگل و سرویس هایش باز هم فیلتر شد.


امروز چهارشنبه 12 خرداد گوگل باز نیز چند دقیقه فیلتر شد و رفع فیلتر شد.
ما هم چندین بار نگاه کرددیم دیدیم متاسفانه گوگل قوانین جرایم رایانه ایی ایران را رعایت نکرده است. متاسفانه گوگل از آرمهای نابجا و نامشخص معروف خود سعی در فریب دادن مردم ایران داشت که با عکس عمل عزیزان فیلتری ها و عمو فیلتر باف عزیز سریعا در 1000 میلی ثانیه فیلتر شد تا هیت مدیدره ی گوگل حساب کار دستشان بیاید تا از این کارها نکنند. اصلا چه معنی دارد شرکت گوگل با سرمایه ی چند صد میلیارد دلاری خود با هر سهم 560 هزارتومانی خود در بورسهای جهانی بدون هماهنگی عزیزان فیلترینگ لوگوی صفحه اش را عوض کند؟؟؟؟ اصلا نیازی نیست گوگل عکسی از لوگوی خود را در صفحه اصلی خود قرار دهد.
بعد اون حروف OO انگلیسی Google گوگل مظهر شیطانی پرستی است می خواهد ما را گمراه کند. اصلا گوگل بیاید یک اسم بهتر انتخاب کند. مثلا انگوری یا شنوگل و یا همین چیزها. البته شنگول هم فکر کنم پیگرد قانونی داشته باشد. آخه اسم اون بزغاله ی معروف هست. بهر حال مشکل خودتون گوگل جان بگرد یک اسم پیدا کنید دیگه... ما هم برای همصدا شدن با عمو فیلتر بافهای عزیز دیگر از قید هرچه اینترنت را زدیم تا خدایی نکرده فریب نخوریم.
الان هم نگاه می کنم 10 تا سایت تو ایران باز می شد. فارس، ایرنا، جهان، تابناک و مهر و .... و یکی همین گوگل بود که با همت زیاد دوستان تعداد سایتهایی که قوانین جرایم رایانه را رعایت می کنند تک رقمی بشود و دی ماه امسال حتما از این 9 سایتی که باز میشوند تشکر کامل را بنماییم و هدیه گرفتن برای مدیران این سایتها آسان تر و کم هزنیه تر گردد
انشا ء الله....