۱۳۸۹ خرداد ۲۴, دوشنبه

همه چیز در یک عکس


آقایان موسوی و کروبی21 خرداد 89 در یک مصاحبه ی خبری با رسانه های مخالف دولت به گفتگو نشستند.

متن کامل از لینک زیر قابل در یافت است. اما در این مصاحبه که ویدئوی آن در سایت سهام نیوز موجود است این دو نفر به یک نکته ی مهم اشاره کردند. شاید بیننده اولین بار با دیدن فیلم یا عکس متوجه نشود. اما در این کنفرانس خبری کاملا مشهود است. دعوای چند ساله بر سر چه بوده است. منظور از تغییر قانون اساسی چیست! منظور آن همه قهر و دعوا چیست. آری سر ولایت فقیه.

در این عکس که مشاهده می فرمایید فقط عکس امام هست و دیگر هیچ! آیا می توان گفت عکس مقام معظم رهبری در دست نبود یا اصلا موجود نبوده که روشن است اینگونه نبوده است. چون در همه جای ایران حتا در مغازه های کوچک هم عکس ایشان موجود هست. بماند که در خانه ی بعضی افراد عکس 3 نفر امام. آقا و آقا سید احمد آقا در یک قاب بزرگ روی دیوار رو به قبله مزین است.

بحث ما این نیست. بلکه پیام این کار هست. یعنی ما مقام معظم رهبری را قبئل نداریم و می خواهیم ولایت فقیه حذف شود. اگر امروز این ستون بزرگ نظام حذف شود چه چیز دیگری این نظام را نگه می دارد. امروز ولایت فقیه را حذف کنم فردا اسلام و روز بعد هم حتما خود جمهوری را تا کشور دوبار دست دیکتاتور ها بیفتد.

ما مخالف دیکتاتوری هستیم. مگر امام نفرمودند خود ولایت فقیه از دیکتاتوری جلوگیری می کند؟ چگونه هست عکس امام بلای سر شما هست اما افکارش کجا هست؟

تمام حرف این یک سال این بود. آیا بهتر نبود آشکارا این را می گفتند تا مردم حق انتخاب راحتری داشته باشند و کار تا 9 دی ماه طول نکشد؟

آیا مردم ما این حق را تا قبل از 22 خرداد 88 نداشتند یا اینها دوست نداشتند کسی خبر دار شود.

آقای موسوی و کروبی ای کاش شما این را قبل از 22 خرداد 88 رسما اعلام می کردید نه الان.

لطفا نظرتان را بفرمایید. نظر شما برای ما ارزشمند است

لینک دانلود فایل شنیداری
برای مشاهده متن کامل کنفرانس اینجا کلیل نکایید

۵ نظر:

مصطفی گفت...

اینا امام رو هم قبول ندارن
وقتی امام گفتن ایشون رهبر (خامنه ای ) باشه دیگه حرفی باقی نمی مونه...
اگه امام رو قبول دارن باید حرفاشم قبول کنن

ناشناس گفت...

سلام
مصطفی هستم
وبلاگتون یکم شلخته هست...
منظم و مرتب باشه تاثیرش بیشتره

سلمان گفت...

سلام
نظر شما را در مورد سيد حسن خميني و در وبلاگ دريچه نو خواندم، اما با نظر شما مخالفم و حاضرم به مناظره بنشينيم و در مورد سيره امام بيشتر صحبت كنيم.

موفق باشيد.
يا علي

ناشناس گفت...

چرا غالب اين وبلاگ اين قدر به هم ريخته س؟

ناشناس گفت...

سلام میشدازهمون اول تشخیص داد که ایناچه راهی رو انتخاب کردن الحق که راهی منافقن گونه دارن. خدایا مارا برای یک آن هم شده به حال خود رها مکن هدایت ازآن توست مارا درراه اسلام ثابت قدم بدار.

ارسال یک نظر

سلام دوست گرامی
نظرات شما هرچند نظر مخالف نیز محترم است پس شجاع باشید نظرتان را بگویید.