۱۳۸۸ آذر ۱۷, سه‌شنبه

بیانیه روز دانشجو، بسیج دانشجویی پیام نور املش

بسیج دانشجویی پیام نور املش،ضمن گرامیداشت روز 16 آذر، روز دانشجو و روزی که دانشجویان قیام خونین خود را بر علیه استکبار جهانی آغاز کردند. بیانیه ایی صادر کرده است که به شرح زیر می باشد.

به نام خدا


بیانیه ی روز دانشجو، بسیج دانشجویی پیام نور املش

جوانان عزیز دانشگاهی، شما باید هر چه بیشتر در کسب علوم و فنون و در جهت سربلندی کشور بزرگ خود کوشش نمایید. حضرت امام خمینی(ره)

دانشگاه محل جوشش و اوج گیری دایمی دو جریان حیاتی (علم و تحقیق) و (آرنماخوایی و آرمانگرایی) می باشد. مقام معظم رهبری(دام ظله)


روز 16 آذر روزی بس بزرگ برای جامعه ی بزرگ دانشجویی ایران می باشد. روزی که ستمگران، خون جوانان این سرزمین بزرگ را برای تحقق اهداف پست خود بر زمین ریختند با این خیال که صدای دانشجو را در گلو خفه کرده اند. زورگویان در این اندیشه بودند که ذهن جوانان را از هرگونه عدالت و پیشرفت منحرف نمایند و به اهداف کوچک دنیایی مشغول نمایند. اما بسی خیال خام.... .

خونهای دانشجویان این مرز و بوم، که در 16 آذر ماه 1332 ریخته شد نه تنها باعث ترس دانشجو از ظالمین و مستکبرین نشد و دانشجو را از رسالت اصلی خویش منحرف نکرد. بلکه زمینه ی سقوط حکومت استبدادی را سرعت بخشید.

چه خونهایی که دانشجویان عزیزمان، به خاک پر گهر ایران هدیه نکرده اند. امروز 56 سال از آن زمان می گذرد. امروز دانشجو در زیر پرچم ولایت، مستحکمتر و با اراده تر از هر لحظه شعار بیزاری خود را از استکبار جهانی و زورگیان اعلام می کند. و خواهان تحقق شعار دهه ی چهارم انقلاب است. دهه ی(پیشرفت و عدالت)

پیشرفتی که جرات خیال هر گونه دست درازی ستمگران، مستکبرین جهانی را به ایران می گیرد. پیشرفتی که آرزو و تلاش تمام دانشجویان می باشد. دانشجو خواهان عدالتی است که دست هر گونه مفسد اقتصادی قطع شود حتا اگر آن فرد آقا زاده باشد. دانشجو خواهان عدالت علوی به رهبری مقام معظم رهبری(حفظ الله) است و حاضر است جانش را برای تحقق این اهداف هدیه نماید.

همانگونه که حضرت آیت الله العظمی خامنه ایی رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی فرمودند: با گفتن و با اعلام كردن شعار دهه ی چهارم انقلاب ( یعنی پیشرفت و عدالت)، نه پيشرفت حاصل ميشود و نه عدالت؛ اما با تبيين كردن، تكرار كردن و همت‏ها و عزم‏ها را راسخ كردن، هم پيشرفت حاصل ميشود و هم عدالت.

باور ما این است که امروز وظیفه ی دانشجو بسی سنگینتر از گذشته است. حال که دشمنان این مرزو بوم هر روز برای به زانو در آوردن مردم سر افراز ما، خود را بر هر دری می زنند. امروز دانشجو علاوه بر اینکه رسالت دانشجویی بر گردن او است. از سوی رهبر مدبر خود به عنوان افسر مبارزه با جنگ نرم برگزیده شده است. جنگ نرمی که سختر از هر جنگ سخت می باشد. گرچه تاریخ ثابت کرده مردم ایران نیز از این جبهه سرافراز بیرون می آیند. اما استکبار جهانی به رهبری امریکا، این نکته را فراموش کرده اند که دانشجویان بیدار تر از آنند که فریب آنان را بخورند. اما ما دانشجویان باید تلاش نماییم با استفاده از رهنمود های مقام معظم رهبری، در عرصه های دانش و فن آوری پیشگام باشیم. انرژی هسته ایی، تولید داروهای گوناگون، نانو فن آوری،ماهوره ی امید و... . اینها پایان کار نیستند بلکه اینها فقط یک آغاز است. آغازی برای ساختن آینده ایی روشن و بزرگ که متعلق به تک تک ماست.

بسیج دانشجویی پیام نور املش (پایگاه شهید مصطفی علوی)