۱۳۸۸ آذر ۲۴, سه‌شنبه

رهبر انقلاب: من اعتقادی به دفع افراد ندارم ولی برخی خود اصرار دارند که دفع شوند

رهبر انقلاب اسلامی ‌ امروز در آستانه ماه محرم در دیدار هزاران نفر از طلاب، روحانیون، فضلا، اساتید حوزه‌های علمیه و جمعی از ائمه جماعات مساجد تهران، در سخنان بسیار مهمی، تبلیغ صحیح را ایجاد روشنگری و شاخص سازی در جامعه بخصوص در دوران فتنه دانستند. شما فرازهایی از سخنان حضرت را می خوانید:
به گزارش «تابناک»، ایشان با اشاره به قضایای بعد از انتخابات به ویژه اقدام اخیر دشمنان ملت ایران در اهانت به امام راحل (ره)، از حضور آگاهانه مردم در صحنه، قدردانی و همه آحاد مردم بویژه دانشجویان را به آرامش دعوت و خاطرنشان كردند: این بنای استوار كه هندسه آن الهی است و بنای آن هم با دست یك مرد الهی پایه ریزی شده و بقای آن نیز به پشتوانه یك ملت الهی است، استوار خواهد ماند و مخالفان آن به اهداف خود نخواهند رسید.
ایشان خاطرنشان كردند: این اهانت بزرگ، نتیجه آن قانون شكنی‌ها و دلخوش كردن به تشویق‌های رسانه‌های بیگانه بود و حالا كه این خطاها و كارهای اشتباه انجام شده، برای پنهان كردن آن، به فلسفه بافی و استدلال تراشی روی آورده‌اند.

ایشان خاطرنشان كردند: وقتی از اصلی ترین شعار جمهوری اسلامی ، یعنی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی ، اسلام آن حذف می‌شود، آقایان باید به خود بیایند و بفهمند كه راه غلطی را می‌روند، وقتی در روز قدس كه اساس آن برای دفاع از فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی است، به نفع رژیم غاصب و ضد فلسطین شعار داده می‌شود، باید متنبه شوند و تبری خود را از این جریان اعلام كنند.

رهبر انقلاب اسلامی ‌افزودند: چرا هنگا می‌كه سران ظلم و استكبار كه مظهر آن آمریكا، فرانسه و انگلیس است از آنها حمایت می‌كنند، متنبه نمی‌شوند. چرا هنگامی‌ كه افراد فاسد فراری و سلطنت طلب و توده‌ای از انها حمایت می‌كنند، به خود نمی‌آیند و متوجه نمی‌شوند كه مسیر آنها غلط و اشتباه است؟

رهبر انقلاب اسلامی ‌عده قلیلی را كه بواسطه سخنان و حركات برخی افراد جسارت پیدا كرده و در مقابل نظام ایستاده اند، در برابر عظمت ملت ایران، صفر دانستند و تأكید كردند: این نظام، نظام الهی است و در سی سال گذشته، خداوند متعال بارها لطف و حمایت خود را در حق نظام اسلامی ‌نشان داده است و اگر ما با خدا باشیم قطعاً خدا هم با ما خواهد بود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان كردند: مطمئناً دشمنان نظام اسلامی ‌و جهان‌خوارانی كه می‌خواهند با منطق‌های مغلوط بر دنیا مسلط شوند، از این ملت و ملت‌های مستقل تو دهنی خواهند خورد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأكید بر اینكه اگر لازم باشد مسئولان و حافظان قانون، به وظیفه خود عمل خواهند كرد، افزودند: البته دانشجویان موظفند، افرادی را كه منشأ فساد هستند، شناسایی و به دیگران معرفی كنند اما همه كارها باید با آرامش انجام شود.

ایشان حفظ آرامش و امنیت را مهمترین وظیفه برشمردند و خاطرنشان كردند: دشمنانی كه به دنبال ایجاد ناامنی و اغتشاش هستند با مردم طرف هستند و البته دستگاه‌های قانونی هم وظایفی دارند كه باید به وظایف خود عمل كنند.

رهبر انقلاب اسلامی ‌تأكید كردند: دشمنان ملت ایران و نظام اسلامی ‌همچون كف روی آب هستند كه از بین خواهند رفت و آن چیزی كه باقی می‌ماند اصل نظام اسلامی ‌است.

برای خواندن مطلب کام اینجا کلیک نمایید.