۱۳۸۸ آذر ۲۲, یکشنبه

بیانیه ی بسیج دانشجویی املش در مورد هتک حرمت به امام خمینی(ره)

در آستانه ی 31 بهار انقلاب اسلامی هستیم. انقلابی که با خون شهدا و رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید. انقلابی که اگر رهبری حضرت امام خمینی نبود هرگز به پیروزی نمی رسید. امام خمینی فقط رهبر انقلاب اسلامی نبود. ایشان فقط بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی نبودند. ایشان رهبر تمام مظلومان جهان از ایران تا فلسطین از آمریکا تا کشورهای اتحاد جماهیر شوروی بودند. محبت و بزرگی او را با اینکه 20 سال است در کنار ما نیست به راحتی می توان در نگاه و قلب تمامی مستضعفین جهان دید. تنها کوردلان، ظالمین و گمراهان تحمل دیدن اورا نداشته اند و ندارند
اما امروز در ایران، جایی که بهتر از هر جایی می توان برکات وجود حضرت امام را دید و در یک کلام در جمهوری اسلامی دید. عده ایی افراد وابسته به استکبار جهانی به تمثال مقدس او توهین نموده اند و دل تمامی مردم ایران را خون کرده اند. در روز دانشجو که روز مبارزه با استکبار است به بزرگترین شخصیتی که با تمام وجود در مقابل زورگویان ایستاد توهین کردند.
این عده چه کسانی می توانند باشند؟ آیا جز این است که خواسته یا ناخواسته عمال آمریکا، انگلیس و کشورهای سطله جو هستند؟ آیا این مدعیان که حرف از عدالت و قانون می زنند نمی بینید دارند چه کارهای وحشیانه و ترسناکی انجام می دهند؟ آیا با این اعمال زشت خود که برای شاد کردن دشمنان ایران انجام می دهند. فکر می کنند این کارهای دشمن شاد کن آنها بدون پاسخ است؟ اکنون دیگر چهره ی زشت این افراد که در پشت شعارهای زیبایی همچون قانون گرایی، عدالت و ... برای برخی از مردم که تا کنون پنهان بود دیگر برای همگان آشکار شده است و هیچ قشری از مردم ایران تحمل کارهای ضد ولایت فقیه و ضد انقلابی اینها را ندارد!
این اتمام حجت ما دانشجویان با این آقایان است. مولا و آقای ما حضرت آیت الله العظمی خامنه ایی(مد ظله) هستند و همه ی ما در زیر پرچم ولایت فقیه ایشان هستیم. از این پس کوچکترین ساختار شکنی و کوچکترین کار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بدون پاسخ دانشجویان نخواهد ماند. ما دانشجویان و بسیجیان آگاه تر از آن هستیم در دام مستکبرین جهان بویژه آمریکا بیفتیم. دیگر دانشجو تحمل کارهای این منافقین را ندارد و تا امروز هر اندازه دانشجو شما آقایان را تحمل کرده است بس است. پاسخ ما دانشجویان در برابر کارهای دشمنان، علیه ولایت فقیه، مردم ایران و جمهوری اسلامی که با خون صدها هزار شهید به ثمر نشسته است؛ پاسخی کوبنده خواهد بود.
لبیک یا خامنه ایی
بسیج دانشجویی پیام نور املش